Jeanett - og alle de andre*

Jeanett - og alle de andre*

torsdag den 19. april 2012

ENDELIG! Ja, eeeeeendelig er Frejas værelse blevet malet færdigt, så jeg i morgen kan komme i gang med at sætte ting på plads igen og indrette det præcis som jeg synes og hun igen kan komme derind og sove og så tilmed i en ny seng. Hun er jo efterhånden blevet så stor, at en juniorseng er mere optimal end hendes tremmeseng, som lillebror så kan overtage - genialt! ;) Freja er lidt af en kravlenisse og har flere gange kravlet ud og væltet sengen (ups!). Vi har derfor købt en rigtig fin gammel seng og fået den malet -  billeder får i når værelset er færdigt :)

Jeg var i dag nede i Saint Tropez for at købe de mest fantastiske telefoner jeg længe har set. Jeg har savlet over dem i alt den tid de har hængt i vinduet og nu kom chancen så for at blive den heldige ejer af sådan en. Jeg endte dog ud med at købe tre - en til Freja, en til lillebror (for jeg får jo aldrig chancen for at købe sådan en igen ;)) og så selvfølgelig en til mig selv. Jeg synes de er SÅ fine. 



Og ellers har vi bare storhygget efter bettemåsen blev hentet i dagplejen. Og efter en tur i Fakta gjorde jeg Freja til verdens lykkeligste lille pige, hun fik nemlig nye solbriller :D Og hvem har ikke lyst til at gøre sin datter lykkelig for 29 kr.? :D
Og nåååh ja, så har støvsuget og vasket tøj som i kan se i baggrunden på billedet. Regner med støvsugeren selv kravler tilbage i skabet og at tøjet selv ligger sig sammen ;) Eller måske skulle jeg bare komme i gang ..


Min lille flue :D

Vi har også været ude og plukke anemoner her til aften og de står nu fint og pynter. Freja dufter til dem hele tiden og siger "mmh, dufter bare dejlig, mor" :) Nu sover hun trygt og godt i hendes tremmeseng, den sidste nat i "babysengen", som hun siger.



God aften til jer alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar