Jeanett - og alle de andre*

Jeanett - og alle de andre*

fredag den 27. april 2012

Så blev jeg den heldige ejer af..

.. en omgang snotnæse, hoste og feber. HURRA! Jeg er virkelig ikke meget værd. Freja er heldigvis ovenpå igen, men at jeg så skulle overtage, var ikke lige planen :)

Jeg glemte helt at fortælle om vores tur til ekstra scanning i tirsdags. Bettemanden stortrives derinde, men han har vendt sig med numsen nedad - akkurat ligesom hans storesøster gjorde ved samme tid i graviditeten. Det betyder desværre, at jeg skal have kejsersnit igen. Selvom jeg inderst inde godt vidste, at det ville blive sådan, så er jeg bare bundulykkelig over at jeg ikke kan få lov at føde normalt. Jeg har ikke planer om, at skal have flere børn, så det er lidt trist at jeg ikke får den oplevelse, som folk siger det er, at føde. Det kan godt være folk synes jeg er plat og høre på, men det betød bare meget for mig, at få lov at prøve, men skidt .. Bare han kommer til verden på en ordentlig måde uden nogle skavanker, så skal det hele jo nok gå :) Skal til samtale på torsdag, d. 03. maj, om hvordan og hvorledes.

Noget andet der har bekymret mig siden i tirsdags er, at lægen synes hans hoved var meget stort i forhold til resten. Det svarede til at være så stort, som hvis jeg allerede nu var 40 uger henne og klar til at få ham ud. De ondeste drømme har forfulgt mig siden da .. Puha, men jeg håber og tror på, at han er lige som han skal være og at han er sund og rask :) Hun skønnede ham til at veje omkring 2500 g. Han vejer næsten lige så meget som Freja gjorde da hun blev født, men hun var også en lille mus.
I går var jeg hos min egen læge til undersøgelse, han mener han kommer til at veje omkring 3500-3600 g. ved fødslen, så vi får en noget større basse den her gang end sidst :)

Freja har ikke sovet til middag i dag, så hun er gået kold med en bog inde i hendes seng. Rimelig dårligt tidspunkt, men så er det godt det er weekend :)

God weekend til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar