Jeanett - og alle de andre*

Jeanett - og alle de andre*

torsdag den 30. august 2012

Vores Sander :-)


Nu er der snart gået fire måneder siden vores bette dreng, Sander, kom til verden fire uger for tidligt :)
Jeg har haft så forbandet meget at se til, så har slet ikke fået opdateret herinde.

Han stortrives og vokser som ukrudt.
Han vejede 2900 gram og var 49 cm da han kom til verden, da han var to en halv måned vejede han 4500 gram og var 56 cm - så nu er jeg spændt på hvor stor han er, når SP'en kommer på tirsdag :) 
Han er så nem og altid glad. Han sover fra klokken 20.30 til ca. 6.30 hver evig eneste nat og har faktisk gjort det siden han var halvanden måned. Meget nemmere bliver det vidst ikke :)

Og så til storesøsteren: 
Freja og jeg har været ude og se hendes kommende børnehave, og det bliver bare så godt for hende at komme videre. Hun går og småkeder sig i dagplejen og synes ikke det er fedt at komme derop mere. Det er lidt øv, men nu skal den sidste måned bare overstås (hun er blevet rykket en måned, fordi vi skal flytte og jeg synes ikke hun skal nå at være et andet sted inden ;)). Hun bliver tre år på søndag den store pige, hvor er det vildt at tænke på. Tænk sig at det allerede er snart tre år siden at jeg blev mor for første gang og nu er jeg mor til to vidunderlige børn! <3 Og Freja elsker hendes lillebror overalt i verden. 

Mit hjerte smelter når hun siger "Jeg elsker dig lille Sander, ved du godt det?" <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar