Jeanett - og alle de andre*

Jeanett - og alle de andre*

lørdag den 2. marts 2013

Dagplejestart og indkøb

Jeg synes tiden er gået forfærdelig stærkt. Tænk sig, at min lille dreng er startet i dagpleje. Det er mærkeligt at tænke på, at 10 måneder er gået så lynhurtigt, at jeg ikke selv har kunnet følge med. Jeg føler ikke vi har nået det vi skulle, men én ting er sikkert - vi har nydt tiden til fulde! Og jeg kommer til at savne det som bare pokker. 

Sådan en dagplejestart har krævet en del indkøb, så vi har shoppet en del sager til den lille mand (og lidt til storesøster - hun skal ikke snydes) ;-)
 
Den pakke jeg glæder mig allermest til at modtage er pakken fra XoEinDing, hvor jeg har bestilt en ny elefanthue til ham. I kurven kom også en elefanthue og en bluse til storesøster Freja :-) I kan se alle de lækre sager fra Line lige her!

Jeg har derudover blandt andet købt ny flyverdragt, fleecedragt, mere tøj til samlingen, nye hjemmesko og en bunke af hagesmække. Det har været en dyr fornøjelse, men dejligt med lidt nyt.

Og en stor nyhed; Sander har lært at kravle rigtigt i dag. Han har længe møvret rundt på maven, men i dag gik det helt rigtigt til, og jeg er stolt! Freja lærte det aldrig, så det er bare så dejligt at se, at han kan. Synes dog det går lidt for stærkt. Det varer ikke længe før han fylder 1 år og jeg føler ikke der er gået meget mere end et par måneder siden vi fik ham.

I får lige et par billeder af mine yndlings her til slut ..

Sander kravler :-)

Lige et billede af fjolle Freja, som hader at få taget billeder i tiden.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar