Jeanett - og alle de andre*

Jeanett - og alle de andre*

onsdag den 13. februar 2013

Det der med at søge arbejde og flytte efter det ..

Ja, suk. Jeg er kommet dertil hvor jeg skal i gang med at søge arbejde. Min efterhånden store dreng skal starte i dagpleje d. 1. marts, og jeg har sidste dag på barsel d. 25. marts. Jeg har intet at komme tilbage til og har ingen ide om hvad jeg skal søge. Men jeg søgte alligevel tre jobs i går, som pædagogmedhjælper. 

Ulempen er bare, at det er på Sjælland og at jeg ikke lige har fået snakket med min mand om at flytte derover af endnu. Problemet er bare, at der ikke rigtigt er noget i Jylland lige nu, og jeg vil bare så gerne have noget at lave!

Skulle det ske at jeg fik et job derovre, har jeg heldigvis min far i baghånden, som vi sagtens kan bo hos indtil vi eventuelt skulle finde noget at bo i derovre. Freja har længe sagt, at hun gerne vil bo i København hvor morfar bor og problemet med at flytte hende fra børnehaven er ikke så stort, for hun trives ikke deroppe, så det ville nok kun være godt for hende :) Det håber jeg da i hvert fald, hvis vi skulle komme dertil.

Men nok om det ..

Mine unger bliver så hurtigt store.
Freja er bare helt hendes egen lige i øjeblikket, hun hører ikke efter overhovedet og nægter at gøre som man siger, råber og skriger så snart der er noget der ikke passer hende og er bare rigtig trodsig, men alligevel er hun jordens dejligste pige. Hun siger 100 gange om dagen "Jeg elsker dig mor" og jeg smelter hver gang! <3

Sander er blevet ni måneder, og har lige fået hans første to tænder. Han møvrer sig frem, "snakker" konstant og er bare ALTID glad. 

En lille update fra os på landet :-)

(Hvis nogen jeg er venner med på Facebook skulle se det her, så nævn ikke lige noget om flytning og Sjælland derinde, for har som sagt ikke nævnt noget overfor familien endnu ;)) 


Freja på legepladsen i regnvejr ;)


Sander snakker lige med oldemor ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar