Jeanett - og alle de andre*

Jeanett - og alle de andre*

lørdag den 30. marts 2013

Påskeferie

Så er det meste af vores påskeferie forbi og vi har ikke lavet en dyt. 
Vores lille Sander er ramt af nogle sjældne bakterier, som ikke må behandles, så han skal være fuldstændig isoleret herhjemme (alternativet er isolation på sygehuset - nej tak) :-(

Vi har dog holdt min fødselsdag for den ene del af familien, som var ligeglade med smittefaren.
Og sikke en hyggelig dag! Freja nød alle menneskerne, Sander sov det meste af tiden og vi andre snakkede og spiste som gale.

Jeg havde ikke rigtig ønsket mig noget. Synes altid det er svært det med ønsker. Sidder tit og tænker "åh, det ønsker jeg mig", men når det så bliver min fødselsdag kan jeg aldrig huske hvad det var jeg ønskede mig. 
Mine gaver bestod af penge, og jeg er lykkelig, for har nu planlagt en tur i Ikea efter to af disse skabe:


De skal stå i vores stue, så vi kan få orden i vores kaos ;-)
Jeg glæder mig til at hente dem og få det hele på plads.

Håber at folk har haft en god påske indtil videre og fortsat får!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar