Jeanett - og alle de andre*

Jeanett - og alle de andre*

onsdag den 25. april 2012

Jeg har stadigvæk en lille trold herhjemme, som er lidt sløj, men i bedring. Vi var dog lige en tur hos lægen i dag, som kunne fortælle at hun har fået halsbetændelse - ikke så mærkeligt at hun har svært ved at spise så. Men selvom hun er sløj, har hun hjulpet mig med at gøre rent. Hun har trisset rundt med hendes egen klud og spand og tørret af og gjort ved. Hun er altså fantastisk :)

Jeg har også fået ordnet lidt på vores kontor, eller hvad man skal kalde det. Alting er blevet sorteret i æsker, kasser, kurve osv., så jeg har et lidt bedre overblik over hvor jeg har mine ting. Er dog ikke helt færdig endnu, men i kan da lige se hvad det er blevet til, indtil videre :) Dog ikke det hele der er blevet foreviget endnu ..

Alle mine kasser med klipsemaskiner, tråd, filt osv. 

Krukker som vores gamle morfar kom og forærede mig en dag, da han synes de passede så fint til mit malergrej ;) Ærgeligt at der mangler låg til den lille, men den er god til blyanter og sådan.

Og denne spand smilede så sødt til mig i Netto, at den bare måtte med hjem :D Synes den er så sød. Nu står den i hjørnet og passer på mit gavepapir :)

Det endelig resultat af kontoret får i en dag ved lejlighed, når jeg lige får taget mig sammen til at blive helt færdig og får taget nogle billeder, som er lidt bedre end dem fra telefonen :)

God aften til jer alle derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar