Jeanett - og alle de andre*

Jeanett - og alle de andre*

fredag den 13. april 2012

Livet er ikke det værste man har .. :)

Jeg har haft en pragtfuld dag i dag .. Den startede godt nok lidt anderledes end jeg lige havde regnet med, men den har på alle måder været god alligevel.
Anders kørte Freja i dagpleje i morges og hun glædede sig virkelig efter en fridag i går. Jeg gik i gang med at rydde lidt op og var egentlig på vej i bad .. Men sørme om ikke farmand ringer hjem og siger at tøsen er bundulykkelig og ikke vil afleveres og at han derfor er på vej hjem med hende igen, for det kunne hans hjerte ikke bære. Jaja, hun får hendes vilje lidt for tit :D Men når jeg alligevel er hjemme, så kan det jo også være ligegyldigt.

Men hjem kommer hun og hun hjælper med at rydde det sidste op inden vi aftaler at tage bussen en tur ned til byen - hun elsker at køre bus. Det var egentlig ikke fordi vi skulle noget i byen, men det er altid rart at komme lidt ud og vi fik da også købt lidt. Jeg havde nogle gavekort til H&M som jeg skulle have brugt, så Freja fik en ny bluse, en ny kjole og så valgte hun en bamse som hun skulle købe til lillebror og give ham når han bliver født <3 Hun tænker på hendes lillebror hele tiden, det er så dejligt.

Da vi skulle over til bussen igen gik vi lige forbi Sadolin farveland for at tjekke ud hvad de havde af skønne farver, da jeg er i gang med et projekt til lillebrors værelse - og sørme om ikke jeg fandt turkis og limegrøn maling til sølle 29 kr., og der er lige nok til det jeg skal lave :)

Her til aften har vi rykket alle Frejas ting ud af hendes værelse og ind i et andet rum, så der er klar til at blive malet inde ved hende på søndag. Det bliver super! Glæder mig til vi er helt færdige, tror det bliver rigtig godt. Og så skal jeg nok ligge billeder op til den tid :)

God weekend :)

Freja venter på bussen/kravler på alt hvad der kan kravles på :)

Jeg skulle lige tømme postkasse da vi kom hjem og Freja sætter sig surt på trappen og siger "Snart færdig, mor?" :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar